Tietoa meistä

Kokoomus on Naantalin suurin valtuustoryhmä. 43:sta valtuuteusta 16 on kokoomuslaisia.

Kaupunginvaltuuston puheenjohtaja on Toni Forsblom ( Kok.) 3. varapuheenjohtaja Saara Seppälä

Kaupunginhallituksen jäsenet ovat Hanna Gustafsson, Jan Lindström, Tero Tavio ja  Markku Tuuna. Kaupunginhallituksen puheenjohtaja on Jan Lindström (Kok.).

Kokoomuksella on vahva edustus myös kaikissa lautakunnissa, niin puheenjohtajien kuin jäsentenkin osalta.

Jos sinulla on jokin kaupunkiimme liittyvä kysymys tai muuten mieltä askarruttava asia, ole rohkeasti yhteydessä joko suoraan sähköpostilla johonkin valtuutettuumme tai ottamalla yhteyttä sivuillamme.

Naantalin kaupungin sivuilta löytyy toimielimet ja niissä olevat kokoomuslaiset luottamushenkilöt.

Kaikki palaute on arvokasta ja otamme sen kiitollisina vastaan. Valtuutettujen sähköpostisoitteet ovat: etunimi.sukunimi(a)naantali.fi

Jos haluat tulla mukaan Kokoomuksen toimintaan, onnistuu se helposti lähettämällä jäsenhakemuksen. Naantalissa on kolme aktiivista Kokoomus-yhdistystä, joiden toimintaan olet tervetullut mukaan.

Facebook - Kokoomuksen Naantalin kunnallisjärjestö ry.

Instagram - @naantalinkokoomus