Levomäki Teemu

045-8620221

Twitter:@levomaki

Facebook@TieTulevaisuuteen

Olen ehdokkaana Naantalissa, jotta voin tarjota oman osaamiseni ja hankkimani kokemuksen kotikaupunkini sekä sen asukkaiden hyödyksi. Olen vasta hiljattain muuttanut Naantalin, josta johtuen kaupungin asioissa on yksityiskohtia, joihin en vielä ole ehtinyt perehtymään. Kuntavaikuttamisesta minulla sensijaan on kokemusta ja olen saanut entisessä kotikaupungissani positiivisia asioita toteutettua.

Luonnollisestikin kaupungin jokainen asukas, ikään tai ammattiin katsomatta, on tarvitsemansa palvelut ansainnut ja vieläpä hyvin toteutettuna. Yrittäjätaustaisena perheenisänä kuntavaikuttamiseni painopisteet liittyvät lasten ja nuorten koulutuksen sekä yritystoiminnan edellytysten kehittämiseen.

Kehittyvä kaupunki, jossa asukkaiden on hyvä asua, perustuu hyvin toteutettujen palveluiden varaan. Näiden toteuttamisen edellytyksenä on riittävien verotulojen kertyminen. Verotulothan pääasiassa kerätään hyvin toimivilta yrityksiltä sekä näiden naantalilaisilta työntekijöiltä. Tästä johtuen kaupungin elinkeino- ja kaavoituspolitiikalla tulee houkutella mahdollisimman paljon toimivia yrityksiä kaupunkiin.

Kaupungin asukasluvun pitkäaikaisen suotuisan kehityksen kannalta on ensiarvoisen tärkeää saada nuoret aikuisen valitsemaan Naantali omaksi kaupungikseen. Edellä mainittujen työpaikkojen lisäksi varhaiskasvatus sekä sivistystoimi tulee hoitaa tavalla, joka houkuttelee nuoria aikuisia juuri Naantaliin. Luonnollisesti tähän vaikuttaa myös edellä mainittu kaavoituspolitiikka.

Toimivat koulut ja yrityksille hyvät toimintaedellytykset. Näiden peruspilarien varaan Naantalilla on mahdollisuus rakentaa pitkälle tulevaisuuteen kantava menestystarina. Tässä projektissa haluan olla avuksi parhaan taitoni ja kykyni mukaisesti.