Haapalainen Satu

Olen 46-vuotias ja asun Naantalissa. Olen kahden lapsen (1999 ja 2003) äiti ja kahden koiran omistaja. Olen koulutukseltani lastensairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri (TtM). Työkseni teen opetustyötä ammattikorkeakoulussa terveysalalla, joten tunnen laajasti sosiaali- ja terveysalaa ja sen nykyhaasteita. Olen kunnallisvaaliehdokkaana, koska haluan olla vaikuttamassa minulle tärkeisiin asioihin kotikunnassani. Omaan pitkän järjestötaustan vapaaehtoistyön puolelta ja sen myötä heräsi kiinnostus olla mukana myös kunnallisessa päätöksenteossa. Minulle tärkeitä asioita ovat erityisesti lasten, nuorten ja lapsiperheiden asiat, sekä opetukseen, koulutukseen ja varhaiskasvatukseen liittyvät asiat. Olen ehdokas, joka kannattaa lapsen äänen kuulumista yhteiskunnassa. Olen myös nuorisovaltuustomyönteinen ehdokas. Minulle tärkeää on, että kotikuntani huomioi arjen sujuvuuden elämänkaaren kaikissa vaiheissa ja että kunnallisessa päätöksenteossa tehdään kestäviä, ekologisia ja taloudellisia ratkaisuja pitkän aikavälin seuraukset huomioiden. Tämän päivän päätöksillä rakennetaan huomispäivän asuinkuntaa. Sillä on merkitystä, kenet valitset päättämään yhteisistä asioistamme 💙 #sydämelläsatu

www.facebook.com/haapalainensatu

www.instagram.com/haapalainensatu