Naiset

Naantalin Kokoomusnaiset ry

Naantalin Kokoomusnaiset on yhdistys johon kuuluu naisia koko saaristokaupungin alueelta.
Vuonna 2019 Naantalin Kokoomusnaiset ry:n hallituksessa  toimivat Eija Pajunen (puheenjohtaja), Sirpa Tuomela (varapuheenjohtaja), Susanne Hiltunen (sihteeri) Hilppa Impivaara, Eve Rusi, Mari Rissanen ja Merituuli Mattila.

Hallitus kokoontuu pääsääntöisesti kerran kuukaudessa. Toimintamme on avointa, siksi toivotamme tervetulleiksi kaikki Naantalin ajankohtaista valmistelua ja päätöksentekoa  koskevat kysymykset ja mietteet. Emme ainoastaan kuuntele, vaan pyrimme myös tuomaan asukkaiden äänen kuuluville päätöksenteossa.

Ajankohtaiset tapahtumat, tilaisuudet sekä lisätietoa toiminnastamme löytyvät nettisivuiltamme.

Tulevaisuuden kunnat ovat sivistyksen, elinvoiman, yrittäjyyden, hyvinvoinnin ja terveyden edistäjiä. Me Kokoomusnaiset haluamme olla mukana rakentamassa entistä parempaa Suomea.  Maamme itsenäisyyden juhlavuoden teema - Yhdessä - on meille tärkeä.

Mielestämme jokaisella on oltava mahdollisuus hyvään ja sujuvaan arkeen. Laadukasta ja ilmaista perusopetusta tarjotaan ihan jokaiselle ja lähipalveluna mahdollisimman monelle. Haluamme, että jokaisella lapsella ja nuorella on mahdollisuus harrastaa ja kiusaamiselle on nollatoleranssi. Huolehdimme siitä, että jokaiselle nuorelle taataan toisen asteen koulutuspaikka ja syrjäytymiskierre katkaistaan. Perheen ja työelämän yhdistämisen tulee olla joustavampaa ja helpompaa. Toimivalla kaupunkisuunnittelulla ja kaavoituksella varmistamme liikunta- ja harrastuspaikat sekä elinkeinoelämän puolella tarjoamme ja luomme mahdollisuuksia yrittää ja onnistua. Hyvä kaupunkisuunnittelu ja toimiva joukkoliikenne luovat perustan monipuoliselle liikkumiselle, toimiville lähipalveluille sekä työpaikkatarjonnalle ja viihtyisälle, turvalliselle elinympäristölle.

Naantali elinvoimaohjelma on valmistunut, ympäristöohjelma tuodaan valtuustoon syksyllä 2019. Kaupunkikuva muuttuu vauhdilla. Uusia rakennuksia on tulossa vanhojen tilalle, myös vanhankaupungin ilmettä ollaan päivittämässä.

Yhdistyksen hallitus kokoustaa jälleen kesälomien jälkeen. Ota yhteyttä, kerro mielipiteesi ja ideasi Naantalin ajankohtaisista asioista ja päätöksenteosta. Yhteystiedot löytyvät sivustoltamme www.nkn.kokoomus.net

Naantalin Kokoomusnaiset toivottaa kaikille aurinkoista ja rentouttavaa kesää!