Naiset

Naantalin Kokoomusnaiset ry

Naantalin Kokoomusnaiset on yhdistys johon kuuluu naisia koko saaristokaupungin alueelta.
Vuonna 2018 Naantalin Kokoomusnaiset ry:n hallituksessa  toimivat Mari Rissanen (puheenjohtaja), Eija Pajunen, Hilppa Impivaara, Eve Rusi, Susanne Hiltunen, Sirpa Tuomela ja Merituuli Mattila.

Hallitus kokoontuu pääsääntöisesti kerran kuukaudessa. Toimintamme on avointa, siksi toivotamme tervetulleiksi kaikki Naantalin ajankohtaista valmistelua ja päätöksentekoa  koskevat kysymykset ja mietteet. Emme ainoastaan kuuntele, vaan pyrimme myös tuomaan asukkaiden äänen kuuluville päätöksenteossa.

Ajankohtaiset tapahtumat, tilaisuudet sekä lisätietoa toiminnastamme löytyvät nettisivuiltamme.

Tulevaisuuden kunnat ovat sivistyksen, elinvoiman, yrittäjyyden, hyvinvoinnin ja terveyden edistäjiä. Me Kokoomusnaiset haluamme olla mukana rakentamassa entistä parempaa Suomea.  Maamme itsenäisyyden juhlavuoden teema - Yhdessä - on meille tärkeä.

Mielestämme jokaisella on oltava mahdollisuus hyvään ja sujuvaan arkeen. Laadukasta ja ilmaista perusopetusta tarjotaan ihan jokaiselle ja lähipalveluna mahdollisimman monelle. Haluamme, että jokaisella lapsella ja nuorella on mahdollisuus harrastaa ja kiusaamiselle on nollatoleranssi. Huolehdimme siitä, että jokaiselle nuorelle taataan toisen asteen koulutuspaikka ja syrjäytymiskierre katkaistaan. Perheen ja työelämän yhdistämisen tulee olla joustavampaa ja helpompaa. Toimivalla kaupunkisuunnittelulla ja kaavoituksella varmistamme liikunta- ja harrastuspaikat sekä elinkeinoelämän puolella tarjoamme ja luomme mahdollisuuksia yrittää ja onnistua. Hyvä kaupunkisuunnittelu ja toimiva joukkoliikenne luovat perustan monipuoliselle liikkumiselle, toimiville lähipalveluille sekä työpaikkatarjonnalle ja viihtyisälle, turvalliselle elinympäristölle.