Tietosuoja-asetuskoulutus yhdistyksille 24.4.

13.3.2018

Naantalin Kokoomus ry järjestää 24.4. klo 18-19:30 Naantalin kaupungintalolla yhdistyksille suunnatun tilaisuuden EU:n uudesta tietosuoja-asetuksesta.

Tietosuoja-asetusta aletaan soveltaa 25.5.2018. Uusi asetus asettaa myös jokaiselle henkilötietoja käsittelevälle yhdistykselle velvoitteita. Jokaisen yhdistyksen tulee arvioida, mitä vaikutuksia asetuksella on sen toimintaan ja mihin toimenpiteisiin tulee ryhtyä asetuksen velvoitteiden täyttämiseksi.

Vaikka tilaisuus on suunnattu yhdistyksille, sinne ovat tervetulleita muutkin toimijat. Tilaisuus soveltuu yhdistysten lisäksi esimerkiksi paikallisille yrityksille ja säätiöille.

Asetuksesta kertovat Accountorin lakiasiainpäällikkö Anna-Maija Marjakangas ja yrityslakimies Mikael Sunell.

Pyydämme mahdollisuuksien mukaan ilmoittamaan osallistujat ja heidän edustamansa yhdistykset etukäteen 20.4.2017 mennessä osoitteeseen mikael.sunell@accountor.fi.